>

Krok po kroku

  • 1. możliwości

    Wyszukaj obszar w której znajduje się Twój lokal korzystając z wyszukiwarki obszarów.

    Znajdź typ lokalu w którym prowadzisz swoją działalność i wybierz spośród dostępnych formy szyldów albo...

  • 2. projekt reklamy

    Zleć jej wykonanie korzystając z poradnika "Szyld gdański".

  • 3. zgodność z przepisami

    Podpisując umowę z wykonawcą Twojej reklamy zawrzyj w niej zapisy o jej zgodności z Uchwałą Krajobrazową Gdańska. Jak zabezpieczyć swoje prawa przeczytasz na stronie - odpowiedzialność twórcy reklamy

  • 4. zgoda właściciela

    Uzyskaj zgodę właściciela budynku (np. wspólnoty mieszkaniowej) na montaż reklamy.

  • 5. zabytek

    Jeśli Twój budynek znajduje się w rejestrze lub ewidencji zabytków, uzgodnij wygląd reklamy i uzyskaj decyzję konserwatora zabytków.

  • 6. zgłoszenie do urzędu

    Złóż „wniosek zgłoszenia budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę” do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

  • 7. zamontuj

    Wszystkie formalności dopełnione! Robiąc to zgodnie z przepisami unikniesz konsekwencji finansowych związanych z karą lub wymianą reklamy.

  • 8. dbaj

    Twoja reklama jest Twoją wizytówką, więc utrzymuj ją w czystości, regularnie konserwuj i usuwaj usterki.